میز ناهار خوری خانواده

میز ناهار خوری خانواده مبلمان بادام زميني B. که به وسیله مائورو ليپاريني براي بونالدو طراحي شده است، توسعه يافته هست تا شامل عنصرها جديدي شود که جنبه خلاقانه و تخيلي کساني را که آن ها را تجربه مي نمایند تحريک مي کند. به خوبی عنصرها جديد با انواع نامتقارن، پنج ضلعي و ذوزنقه اي بادام‌زميني B.X در ادامه بعدها و ترکيب‌هاي گوناگون با عنصرها معمولي موجود در ادامه دسترس است، بسيار متنوع و قابل تنظيم مي‌شود: جزيره‌اي از نرمي، علامت آرامش، ويژگي پررنگ حوزه‌ نشيمن به خوبی شخصيت منحصربه‌فرد آن.‎ «دو طرفه». طراحي کماکان ويژگي متمايز معماري مبل هست که با گنجاندن دسته‌ها و پاف‌هاي جديد تماماً نشان دیتا مي‌شود. فریم با عمق هاي گوناگون صندلي: نتيجه يک مبل هست که مي تواند با هر فضا و سبک گزینه نياز سازگار شود.

 

زيبايي شناسي مينيمال با خطوط تميز و ضروري، البته با انواع قابل انعطاف و در ادامه آغوش کشيده، لاندا با نازکی و همچنين با جزئيات نهفته معین مي شود که به عنصر گرانبها تبديل مي شود: حرکتي که به خوبی بالشتک عالي قابلیت رسيدن به راحتي مناسب را آماده مي کند. لاندا آزادي ترکيب عالي را ارائه مي‌کند: با عنصرها اثبات يا مدولار براي پاسخگويي به نيازهاي فضا و تفسير موجود است.‎

خواندن
چرخ های فروشگاهی

 

Saddlebags يک مبل مخملي هست که با 2 يا 3 صندلي موجود است. در ادامه کنار آن دو قفسه مجله گردويي وجود دارد.‎

 

کيسه‌هاي زين يک سري مبل‌هاي ریلکس و شيک هستند. در ادامه واقع، تکيه‌گاه‌ها با محفظه‌هاي گردويي تزئين شده‌اند که براي قرار دادن هر شي مفيد است. پاها و جور ها).

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *