میز ناهار خوری کاترینا

میز ناهار خوری مايلز يک مبل پارچه اي سکشنال هست که در ادامه چرم يا اکو چرم نيز موجود است

مايلز داراي دو بالشتک نخ نما هست که بر روي يک پايه روکش دار و نواردار قرار گرفته است، با پايه آلومينيومي مخفي (7 سانتي متر)، و در ادامه دو عمق صندلي: 90 يا 105 سانتي متر در ادامه دسترس است.‎

ساختار تکيه‌گاه‌ها و دست‌ها از چوب جامد و تخته‌لاي‌وود ساخته شده با فوم پلي‌اورتان با چگالي متغير.

بالشتک هاي صندلي از فوم پلي يورتان غيرقابل تغيير شکل، انعطاف پذيري بالا و چگالي متغير. آن ها بر روي تارهاي الاستيک با محتواي لاستيکي بالا قرار مي گيرند که در ادامه فریم آلومينيومي تعبيه شده است.

بالشتک هاي پشتي با قابليت ارتجاعي بالا و فوم پلي اورتان با چگالي متغير

براي سهولت در ادامه برداشتن روکش‌ها، تکيه‌گاه‌ها و تکيه‌گاه‌ها را مي‌توان با به کارگیری از يک سيستم اتصال و رها نمودن سريع از فریم قطع کرد.

خواندن
کمپرسور بیتزر (Bitzer) انواع کمپرسور بیتزر (2)

قاب و پايه آلومينيومي، پرداخت: براق، برنز، آجر

 

طراحي شده به وسیله Jean-Marie Massaud براي Poltrona Frau، سيستم صندلي In the Mood به نوع اي طراحي شده هست که به پارچه و چرم اذن مي دهد خویش را به تیتر سطوحي قابل انعطاف و دلپذير نشان دهند. طراحي تماما افقي براي يک مبل با سادگي پيچيده که هر دو روکش را با زيبايي تام مي پوشاند. نازکی طنزآميز.

سطوح وسیع و طراحي مينيماليستي و تقريباً ابتدايي مبل In the Mood به ويژه در ادامه به نمايش گذاشتن زيبايي روکش، در ادامه چرم ظريف Pelle Frau* يا در ادامه الگوهاي گوناگون پارچه و سايه هاي عالي ColorSphere® چیره هستند.‎ درخشان بودن مشخصه پاها که به سمت مرکز صندلي کشيده شده است، گیرایی پويايي ايجاد مي نماید که انرژي و سبکي را تراوش مي کند. لبه‌هاي مبل. ‎سيستم نشيمنگاه In the Mood در ادامه چندين ترکيب دو يا سه نفره موجود است. اينها را مي اقتدار با يک عنصر منحني 45 مرتبه که استحکام کلاسيک پيکربندي‌هاي زاويه‌اي را از بين مي‌برد و با سه گونه گوناگون افزايش داد. از جور دسته

خواندن
رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر امور خارجه روسیه

فريم مبل In the Mood از فلز لوله‌اي با تسمه‌هاي الاستيک در ادامه نیز تنيده شده است. بالشتک از فوم پلي‌اورتان سوای CFC با چگالي متغير و نمد فشرده مي‌باشد. پشتي‌ها و تکيه‌گاه‌ها از تخته سه لا و تخته‌هاي دشوار ساخته شده‌اند و با روکش پلي‌اورتان ساخته شده‌اند. روکش هاي فوم و پلي استر. بالشتک هاي صندلي با لايه غازي و روکش پلي استر با فوم تثبيت کننده پلي يورتان پوشيده شده اند. آلومينيوم درخشان رنگي با درپوش محافظ.

تودوزي تماماً با چرم Pelle Frau® يا پارچه‌اي موجود است. مبل In the Mood با لوله‌هايي که لبه‌هاي آن را معین مي‌کند، تصفيه شده است. در ادامه ورژن چرمي لوله‌ها هميشه چرمي هستند، در ادامه حالي که در ادامه ورژن پارچه‌اي مي‌توان لوله‌کشي را انجام داد. در ادامه چرم يا پارچه همسان. هميشه مي‌توان روکش‌ها را از کوسن‌ها قطع کرد، در ادامه حالي که روکش‌هاي پشتي، تکيه‌گاه و فريم را صرفا در ادامه نسخه‌هاي پارچه‌اي مي‌توان برداشت.

خواندن
قیمت دستگاه برش لیزر اقساط 9 ماهه سود 0% MOBINtech لیزر (3)

In the Mood را مي اقتدار با اشکال مختلفي از جور هاي زير دستي پيکربندي کرد:

تکيه گاه دستي متوسط، اندک و اندک مجهز به فلپ که به يک محیط ذخيره‌سازي پوشيده شده با آلکانتراي مشکي و تکميل شده با سيني کشويي چندین منظوره ساخته شده از خاکستر در ادامه لکه‌اي Wenge دسترسي دارد.‎

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *