روغن کمپرسور بیتزر

روغن کمپرسور بیتزر
کمپرسور بیتزر

بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند و خریدار صنایع برودتی هستند، محصولات این شرکت را بر برندهای دیگر ترجیح می دهد. این نسل از روغنها، حل شونده نبودند و در مبدل های حرارتی جمع شده و مانع انتقال گرما می شدند و باعث اختلال در کارکرد سیستم می شدند.

کمپرسور بیتزر

از این رو معمولاً از آن ها در سیستم های تبرید زیر صفر مانند تونل انجماد مورد استفاده قرار می گیرد.

البته توجه داشته باشید که نوع کمپرسور انتخابی باید قابلیت تأمین بار برودتی مورد نیاز برای محیط مد نظر را دارا باشد. همچنین اگر می خواهید با کمپرسور دو مرحله ای بیتزر بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

هر یک این کمپرسورها دارای کاربردها و مصارف مختلفی هستند و اگر با توجه به نیاز و شرایط کسب وکار خود بهترین نوع کمپرسورهای بیتزر را انتخاب کنید می توانید به نتایج مطلوب و مورد خرید کمپرسور پیستونی بیتزر سلام سرما نظر دست یابید.

خواندن
تکذیب نامه منتسب به دادستان سابق تهران درباره فیلترینگ

شما اگر بخواهید به یک جسم نیم کیلویی سرد گرما منتقل کنید میبینید که خیلی زود گرم شد و عملا انتقال گرما متوقف شد ولی یخ خشک چون تبخیر میشود سرمای خیلی خیلی زیادی تولید میکند !

در واقع می توان گفت که این سری از کمپرسورها حاصل تحقیقات گسترده ای است که بر اساس سال ها تحقیق و تجربه در ساخت و تولید کمپرسورهای بسیار بهینه و پیستونی مستحکم به وجود آمده اند. Con tent w᠎as g​enerat​ed ᠎wi᠎th GSA​ Con te nt᠎ Gen er​ator DEMO !

کمپرسور دو مرحله ای بیتزر یکی از کمپرسورهای پیستونی این شرکت است که طراحی و ساخت آن به گونه ای صورت گرفته که گاز را دو مرحله فشرده می نماید. کمپرسورهای بیتزر به طور کلی به سه دسته پیستونی یا رفت و برگشتی، اسکرو و دو مرحله ای یا ۲Stsge تقسیم بندی می شوند.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *