روغن کمپرسور بیتزر

روغن کمپرسور بیتزر
کمپرسور بیتزر

اکثری از اشخاصی که در ادامه همین زمینه کار می نمایند و مشتری صنعت های برودتی هستند، محصولات همین کمپانی را بر برندهای دیگر ترجیح می دهد. همین نسل از روغنها، حل شونده نبودند و در ادامه مبدل های حرارتی توده شده و مانع انتقال گرما می شدند و منجر خلل در ادامه کارکرد سیستم می شدند.

کمپرسور بیتزر

از همین منش معمولا از آن ها در ادامه سیستم های تبرید ذیل صفر نظیر تونل انجماد گزینه به کارگیری قرار می گیرد.

اما اعتنا داشته باشید که گونه کمپرسور انتخابی می بایست امکان تأمین توشه برودتی گزینه نیاز به جهت محفظه مد حیث را دارا باشد. همینطور چنانچه می خواهید با کمپرسور دو سطح ای بیتزر عمده آشنا گردید تا نقطه نهایی با ما‌درها ملازم باشید.

هر یک همین کمپرسورها مهم کاربردها و مصارف متفاوتی میباشند و چنانچه با اعتنا به نیاز و موقعیت به دست آوردن وکار خویش بهترین گونه کمپرسورهای بیتزر را تعیین نمایید می توانید به نتیجه های مناسب و گزینه خرید کمپرسور پیستونی بیتزر سلام سرما حیث دست یابید.

خواندن
افزایش 12 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی / راه اندازی مجوز فعالیت بندری از 18 اسفند

شما چنانچه بخواهید به یک جسم نیم کیلویی سرد گرما منتقل نمایید میبینید که خیلی زود گرم شد و عملا انتقال گرما متوقف شد اما یخ خشک زیرا تبخیر میگردد سرمای خیلی خیلی متعددی ایجاد می کند !

در ادامه واقع می اقتدار گفت که همین سری از کمپرسورها حاصل تحقیقات گسترده ای هست که بر شالوده سال ها تحقیق و تجربه در ادامه تولید و ایجاد کمپرسورهای زیاد بهینه و پیستونی مستحکم به وجود آمده اند. Con tent w᠎as g​enerat​ed ᠎wi᠎th GSA​ Con te nt᠎ Gen er​ator DEMO !

کمپرسور دو سطح ای بیتزر یکی از از کمپرسورهای پیستونی همین کمپانی هست که طراحی و تولید آن به نوع ای شکل گرفته که گاز را دو سطح فشرده می نماید. کمپرسورهای بیتزر به طور کلی به سه جور پیستونی یا این که رفت و برگشتی، اسکرو و دو سطح ای یا این که ۲Stsge تقسیم بندی می شوند.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *