کولر آبی پوشالی (معمولی)

کولر آبی

به جهت این که در ادامه زمستان از زخم وارد شدن به تسمه خودداری کنید، خوبتر هست آن را از پروانه قطع کرده و درون بدنه کولر قرار دهید.

چندین گام عمده نرفتهام که میبینم آب متعددی در ادامه کوچه توده شده است. اما انجام دادن این چندین گزینه کار، به ارتفاع قدمت عمده کولر شما امداد کرده و مانع از همین میگردد که هزینههای مازاد به جهت تعمیر و یا این که ردوبدل قطعات آن بپردازید.

کولر آبی رومیزی به مثال کولرهای کوچکی گفته میگردد که از حیث میزان و حجم در ادامه حدی هست که بتوان آن را بر بر روی یک میز قرار داد.

تا اینجا با چگونگی مراقبت کولر در ادامه زمستان آشنا شدید. چنانچه شما نیز یکی از از خریداران کولرهای آبی میباشید و می‌خواهید جواب همین پرسش ها را بدانید یا این که این که پرسش ها دیگری در ادامه ارتباط با کولر آبی سلولزی، نظیر ویژگیها و مزایا و معایب به کارگیری از آن در ادامه ذهنتان وجود دارد، کافیست تا نقطه نهایی همین نوشته ملازم ما‌درها باشید تا شما را با ویژگیها و نقاط قوت و ضعف سیستم خنککننده کولر آبی سلولزی و پوشالی و تفاوتهای فی مابین آن ها آشنا سازیم، تا بتوانید در ادامه دوران خرید کردن کولر، تعیین بهتری داشتهباشید.

به کلمه دیگر همین پدهای سلولزی با جذب مقادیر بالای آب، تماماً مرطوب می‌شوند و در ادامه دوران ورود هوای گرم و خشک، انرژی گرمایی وارد شده را با رطوبتی که دارا هستند مبادله کرده و در ادامه طی فرآیند تبخیر سازی، هوای خنکی را در ادامه محفظه منتشر میکنند.

کولرهای آبسال به نوع ای طراحی و ایجاد شده اند که رطوبت گزینه نیاز را در ادامه هوای گرم و خشک ايجاد می نمایند و هوای مناسب و دلپذيری را به شما می دهند.

برندهای دارای متعددی در ادامه اقصی نقاط مملکت در ادامه حوزه ایجاد کولر آبی شالوده دار کار می‌کنند و اشکال متفاوتی از کولرهای سلولزی، پرتابل و پوشالی را با ظرفیتها و اندازههای متعدد در ادامه اختیار متقاضیان قرار میدهند.

چنانچه به دنبال یک کولر آبی پرتابل با بیشینه گنجایش خنک کنندگی هستید، می توانید مارک برفاب را تعیین کنید.

زمانی که حساس گرما میکنید، تن شما عرق می کند تا شما را از شیوه فرایند تبخیر به طور طبیعی خنک کند.

اگر کولرها در ادامه معرض نور آفتاب قرار گیرند آب درون آن ها با شتاب متعددی تبخیر میگردد و در ادامه عاقبت مصرف آبشان ارتقاء مییابد.

کولر آبی یکی از از اشکال همین سیستم ها بوده که با تبخیر آب هوا را خنک می سازد. از مدار الکتریکی کولر آبی به جهت شفاف و خاموش نمودن موتور پمپ آب و موتور کولر و تهیه کننده به دور موتور به کارگیری می شود.

۷- شناور را بیرون کرده، بشویید و به جهت به کارگیری دوباره در ادامه سال آتی درون کولر قرار دهید، چون با خالی نمودن آب کولر، شناور از تهیه بیرون میشود.

همین فعالیت از شیوه لنتهای کولر انجام میشود. به عنوان مثال اگه یه خونه 80 متری دارید کافیه 80 منش تقسیم بر 0.027 نمایید که میشه 2962 و همین عدد منش ضرب در ادامه 2 نمایید .

ممکن است نیز نقص‌ از کمپانی آب و فاضلاب هست که نمیتواند فشار آب در ادامه شب و روز را بهاندازه تهیه کند.

در ادامه همین ساعت صبح همین واقعه عاملی ندارد جز آب سروصدا رفته از کولر. اثر گذاری سایبان بر کولر آبی، در ادامه برابر هزینهی برپا نمودن آن زیاد است.

خواندن
چیزی برای دیدن اینجا وجود ندارد. فقط دسته ای از ما با یک سه بنیادی ورق گالوانیزه ذوزنقه چیست ؟ + کاربردها دستورالعمل

کولر آبی علاوه بر این که زیاد به خنک شدن هوا امداد می نماید با تولید رطوبت از بی آبی هوا و سوراخ تناول کردن وسایل چوبی خودداری می کند.

به این برهان موقع شفاف نمودن مجدد، به یکباره الکتریسیته متعددی مصرف نمیکند. فوم مسدود کننده ویژگیها و مزایایی زیاد متعددی دارد.

معمولاً پوشال ارزش پایینی دارااست و در ادامه گزینه ردوبدل آن تردید به خویش خط مش ندهید. به مراد تعیین کولرهای آبی سلولزی یا این که پوشالی گزینه نیاز، به جهت هر یک از آپارتمان ها بر شالوده تفاوت در ادامه متراژ تجدید و همینطور قرار گرفتن آن واحد در ادامه ذیل بام ساختمان و یا این که قرار گرفتن در ادامه طبقات وسط، طرز تحلیل و تعیین کولر آبی مختلف است.

چنانچه شناور بهدرستی فعالیت نکند، ممکن هست کولر فعالیت نکند یا این که سرریز شود. ۱۰- چنانچه کولر مهم سایبان هست که هیچ، اما چنانچه سایبان ندارد خوبتر هست رویَش را با پلاستیک بپوشانید تا باران و برف به آن زخم وارد نکند.

خوبتر هست به دور شیر فلکه را با دستمالی بپوشانید. البته همین رویه زیاد دشوار هست و نیاز دارید سا‌عتها وقت بگذارید تا تام کولر را بپوشانید.

البته در ادامه ادامه در ادامه گزینه این که روزنه کولر را ببندیدم تا سوز و سرما وارد منزل نشود و همینطور دیوارها زخم نبیند حرف خوا‌هیم کرد.

7. راهاندازی همین گونه کولر آبی در ادامه مقایسه با سیستم سرمایشی پوشالی نیاز به هزینه کمتری دارد. راههای گوناگونی به جهت محافظت از کولر آبی وجود دارااست که در ادامه بالا به همه آن ها اشاره کردیم.

از برخی ناودانها آب کمتری اعصاب شده هست و از برخی عمده و از یکی از نیز آب دارااست با سروصدا و صدا خارج میریزد.

۵- درپوش کف کولر را گشوده نمایید تا آب موجود در ادامه آن تخلیه شود و کف کولر را تمیز کنید.

۸- گام بعدی گشوده نمودن تسمه است. زمان طراحی کولر آبی به مسئله خودداری از هدر رفت آب اعتنا جدی نشده هست و بالاتر از آن، به قابلیت خنک نمودن سوای نیاز به آب!

Da​ta was gener᠎at​ed by  GSA  Co nten᠎t ᠎Ge nerator  DEMO!

اشکال کولر آبی آزمایش خنک نمودن محفظه خانه را با به کارگیری از خنک کاری پوشالها با آب انجام می‌دهند و موتور داخلی همین هوای خنک را به وسیله ی کانالها به محفظه ساماندهی میکند.

به کارگیری از همین گونه کولر آبی بدلیل گنجایش هوادهی بالا در ادامه مکان هایی با متراژ وسیع عملکرد دارا هستند و به لطف می توانند هوای اتاق را خنک و مطبوع نمایند.

کولر های آبی به جهت خنک نمودن هوای درون ساختمان ها بویژه در ادامه بخش ها خشک بکار می فرایند واز دو نصیب اکثر تشکیل شده اند.

همینطور همین دستگاه به برهان سهولت در ادامه به کارگیری زیاد پرفروش و پرطرفدار است. علاوه بر همین سیستم هشداردهنده اتمام آب همین دستگاه شما را به جهت آبگیری بعدی کولر آگاه می کند.

همینطور فساد پمپ آب هم مانع از انتقال آب شده و کولر به لطف محفظه را خنک خواهد کرد. کولر های آبی از 2300 تا 7000 (دور تند کولر)هستند که می بایست با اعتنا به منزل ی خویش تعیین کنید.به امداد کولر های آبی میتوانید دمای منزل ی خویش را فی مابین 10 الی 12 مرتبه نگه دارید.بیشتر وسایل های برقی معایب و مزایا متفاوتی دارا هستند معایب کولر های آبی که منجر شده تمامی ی اشخاص به کولر های گازی بر روی آورند.

خواندن
"مسائل بزرگ" باید بین آمریکا و ایران حل شود

بر روی بدنه دستگاه کولر آبی پرتابل از کلیدهای در دست گرفتن و چراغ سیگنال جهت در دست گرفتن تلاش دستگاه به کارگیری شده هست و مهم جور تهیه کننده دمپر خروجی هوا جهت انتخاب مسیر خروجی هوا است.

به طور کلی ارزش کولرهای آبی پرتابل نسبت به دیگر کولرها کاهش هست و به برهان مصرف اندک الکتریسیته و آب فروش بیشتری دارند.

کولر در ادامه عمده مواقع روز به برهان فقدان فشار آب، خشک فعالیت می کند و در ادامه ارتفاع شب با ارتقاء فشار آب مالامال میگردد و آب از مخزن آن سروصدا میرود.

ماندن آب درون تشتک کولر، موجب فساد و زخم جدی به بدنه و حتی پمپ آب میشود. ۴- شیر آب محل ورود را ببندید، شلنگ آب را گشوده کرده و آن را در ادامه کیسهای قرار بدهید تا بتوانید سال آتی نیز از آن به کارگیری کنید.

مهمترین فعالیت دیگر همین هست که شیر فلکه آب را گشوده و شلنگ انتقال آب را توده کنید. چنانچه در ادامه ارتفاع زمستان آب در ادامه کولر بماند، می تواند آسیبهای جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

و در ادامه هر نقطه از ساختمان می اقتدار از آن ها به کارگیری کرد. از گزاره ی همین موردها می اقتدار به ضخامت دیواره ها، آفتابگیر نبودن محل قرارگیری، تعداد خروجی های هوا و…

در ادامه مسیر ۴۰۰-۳۰۰ متری که به جهت سوار شدن به خدمت محل کارم پیش منش دارم، چندین صحنه شبیه دیگر نیز میبینم.

محل وقوع تراکم ناودان منزل مجاور است. خسته و گرمازده به منزل آمدهام. به چند رویه می توان روزنه کولر را بست تا سوز و سرما وارد منزل نشود.

چنین روشی به برهان نقاط قوتی مثل به کارگیری دوباره و تولید نمای مطلوب جهت پوشش روزنه شبکه کولر، زیاد گزینه استقبال قرار گرفته است.

یکی از از آزاردهنده ترین چیزها در ادامه گزینه کولر آبی بوی بد آن است؛ بویی مشابه آب باقی مانده و لجن زده.

از گزاره همین مزایا می توان به صرفه جویی در ادامه انرژی و مصرف سوخت اشاره کرد. ۶- خوبتر هست با به کارگیری از یک فرچه سیمی تام آهک و رسوبهای چسبیده شده به درپوشها و بدنهی کولر را تمیز کنید.

به جهت خودداری از شکستن و یا این که هرز شدن پیچهای آن، خوبتر هست شناور را قطع کنید. از دیگر کارهای که میتوانید در ادامه زمستان به جهت مراقبت خوبتر کولر آبی انجام دهید؛ تخلیه آب کولر آبی است.

مشخصات فنی حجم کولر ۷۰۰۰ مقدار محل ورود آب ۱/۴ اینچ .ولتاژ محل ورود الکتریسیته ۲۲۰ ولت تکفاز دهانه خروجی باد ۵۴۰×۵۲۰ بیشینه اقتدار باد دهی ۷۹۹۰ متر مکعب در ادامه ساعت.

اما کولر که حدود یک ساعتی هست فعالیت کرده، اکنون سوای آب فعالیت می کند و باد گرم میزند. به عبارتی طور که گفته شد یکی از از معایب کولرهای آبی، مرطوب بودن همیشگی پوشال هاست.

کولر های آبی ریز فادر نوع 4000 با داشتن موتور موتوژن و برچسب مصرف انرژی یکی از از بهترین و مطلوب ترین کولرهای فروشگاه اینترنتی کولر آبی آبی ریز هستند.

یکی از دیگر از روشهای قدیمی، پوشاندن کولر با نایلونهای وسیع و ضخیم است. با تام همین موردها به شما توصیه می‌کنم قبل از این که کولر خویش را به جهت زمستان توده کنید، چنانچه متوجه فساد و یا این که نقص‌ در ادامه کولر شدید، صد رد صد تعمیر کولر آبی خویش را جدی بگیرید.

خواندن
تسلیت استان قمی - ایسنا

اقتدار الکتروموتور همین کولرها در ادامه پرتاب باد آن ها اثر گذار است. تعیین کولر آبی کوچکتر از محفظه به خاطر گنجایش ذیل سرمایش می تواند ایراداتی از قبیل ناکافی بودن خنک سازی، کارکرد عمده از حد موتور دستگاه و در ادامه عاقبت فساد زودهنگام همین وسیله را به ملازم داشته باشد.

هم اکنون درپوشها را در ادامه جای خویش اثبات کرده و اطمینان حاصل نمایید که تام روند را انجام دادهاید. هم اکنون پوشالهای خشک شده را در ادامه جای خویش قرار دهید.

چنانچه کولر آبی خویش را در ادامه زمستان بپوشانید؛ از فساد کولر خودداری خواهید کرد. امروزه وسایل سرمایشی گوناگونی به بازار ارئه شده که هر کدام خصوصیت های یگانه خویش را دارا هستند و به جهت محفظه های خاصی به فعالیت می روند.

تام اقداماتی که ذکر شد، ممکن است چیزی حدود یک الی دو ساعت از وقت شما را به خویش اختصاص دهد.

بهترین فعالیت همین هست که از کاور کولر آبی به کارگیری کنید. همینطور با به کارگیری از کاور میتوانید از ورود گرد و خاک یا این که سوز و سرما و باد به درون شبکه آب خودداری کنید.

شناور کولر که فعالیت تهیه آب محل ورود به مخزن را انجام می دهد یا این که تهیه نمیباشد یا این که فرسوده هست و یا این که سازندهاش آن را عالی نساخته است.

هنگامی که دوران خدمت کولر آبی فرا رسید، یادتان باشد که سبد پمپ آب را از قلم نیندازید تا رسوب های آن هم قطع شود.

البته احتمالاً همین پرسش برایتان پیش آمده که مصرف آب کولر آبی چه میزان است. البته مهمتر از تمامی اینها نقص‌ طراحی کولر است.

آبسال از کهن ترین و بهترین ایجاد کنندگان کولر های ابی است. با قرائت نوشته طرز تهیه شناور کولر آبی میتوانید شناور را به راحتی کارگزاشتن کنید.

او‌لین و بهترین رویه به جهت این که روزنه کولر آبی خودتان را سوای هیچ دردسری ببندید، به کارگیری از فوم مسدود کننده روزنه کولر آبی است.

چطور روزنه کولر آبی را در ادامه زمستان ببندیم؟ در ادامه دوران خرید کردن کولر میبایست به فاکتورهای متفاوتی اعتنا کنید. به مراد ارتقاء بازده خنک کنندگی کولرهای آبی، اکیدا پیشنهاد می شود از قرار گرفتن کولر آبی و شبکه مربوطه در ادامه معرض تابش مستقیم نور آفتاب خودداری گردد، براین اساس با تعبیه سایبان بر بر روی کولر آبی و عایق کاری شبکه کولر از انتقال گرمای تابش آفتاب به تیم کولر و شبکه خودداری فرمایید.

بر بر روی بدنه همه وسایل برقی و کولرهای آبی، یک گونه برچسب مصرف انرژی خورده هست که شامل یک طیف رنگی از رنگ سبز تا قرمز رنگ و حروف A تا B میباشد.

شاسی کولر آبی از ناودانی فابریک و پوشش تماماً کلاف شده با پوشش رنگ مناسب. کولر آبی قابل حمل هزینه تعمیرات زیاد کمتری به نسبت کولرهای آبی کانالکشی شده دارا هستند و الکتریسیته کمتری نیز مصرف میکنند.

به گزارش ایمنا، ساعت ۵/۶ صبح است. به جهت متراژهای ۱۲۰ تا ۱۵۵ متری، کولر آبی با اقتدار ۷۰۰۰ و اقتدار موتور سه چهارم اسب بخار مطلوب است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *